《if I let you go...》
Day after day time pass away
And I just can't get you off my mind
Nobody knows I hide it inside
I keep on searching but i can't find

The courage is to show to letting you know
I've never felt so much love before
and once again I'm thinkin' about
takin' the easy way out

But if I let you go I will never know
what my life would be
holding you close to me
will I ever see you smiling back at me
oh yeah how will I know
if I let you go

night after night
I hear myself say
why can't this feeling just fade away
there's no one like you
you speak to my heart
it's such a shame
we're worlds apart

I'm to shy to ask
I'm to proud to lose
but sooner or later I've gotta choose
and once again
I'm thinkin' about
taking the easy way out


《很愛很愛你 》
想為你做件事 讓你更快樂的事
好在你的心中埋下我的名字
求時間 趁著你 不注意的時候
悄悄地 把這種子釀成果實

我想好的確是 更適合你的女子
我太不夠溫柔成熟優雅懂事
如果我 退回到 好朋友的位置
你也就 不再需要為難成這樣子

很愛很愛你 所以願意 捨得讓你
往更多幸福的地方飛去
很愛很愛你 只有讓你 擁有愛情 我才安心

看著她走向你 那幅畫面多美麗
如果我會哭泣也是因為歡喜
地球上 兩個人 能相遇不容易
作不成你的情人我仍感激

很愛很愛你 所以願意 不牽絆你
飛向幸福的地方去
很愛很愛你 只有讓你 擁有愛情 我才安心


《我又想起你》

我想我還要繼續學習 悲傷的時候不閉上眼睛
趁眼淚還沒有形成前 就蒸發到空氣裡

我想我還要繼續努力 聽完了情歌可以不決堤
那些蠢蠢欲動愛的回憶 會讓思念都哭泣

當我想起你 有一種絕望的灰心
總會讓街頭某個相似背影 惹得忍不住傷心

當我又想起你 是我躲避不及的原因
總以為可以否定你的愛情 卻在不成眠的夜 我又想起你




arrow
arrow
    全站熱搜

    Jenny 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()